Izba Wydawców Prasy oraz Google Polska prowadzą wspólne działania zmierzające do rozwoju współpracy wydawców prasy w Polsce z firmą Google oraz wzmocnienia kompetencji cyfrowych, zwłaszcza wśród małych i średnich wydawców, w tym wydawców lokalnych. W ramach tego współdziałania odbędzie się program szkoleń biznesowych Google News Initiative (wcześniej znany jako Digital Growth Program). Będą to dwudniowe – 20 i 21 listopada – warsztaty dedykowane wydawcom znajdującym się we wczesnym lub pośrednim etapie transformacji cyfrowej.
Treść warsztatów jest:
– dedykowana potrzebom małych i średnich wydawców czującym potrzebę uzupełnienia bądź utrwalenia wiedzy, z szerokim i bardzo ukierunkowanym wyborem tematów;
– skoncentrowana na produktach Google (demistyfikacja produktów i narzędzi);
– skondensowana czasowo – trenerzy mają świadomość czasu i wiedzą, że dla właściwego efektu potrzebne jest utrzymanie wysokiego zaangażowania uczestników warsztatów
– interaktywna i odnosząca się do doświadczeń polskich wydawców.
Więcej szczegółów organizacyjnych podamy wkrótce a rejestracja będzie prowadzona przez specjalną stronę WWW (poinformujemy o tym). Warsztaty będą bezpłatne i zostaną poprowadzone w języku polskim.