W dniach 29 października – 2 listopada w Londynie odbędzie się „8th Data & AI for media Week”. Impreza przeznaczona jest dla mediów, zwłaszcza dla praktyków zajmujących się w firmach wydawniczych przetwarzaniem danych. Dziś reklamy i subskrypcje oparte na danych i AI są często u wydawców najbardziej udanymi innowacjami od strony przychodowej.
Konferencja będzie okazją do wymiany pomysłów biznesowych realizowanych w mediach z wykorzystaniem danych i sztucznej inteligencji. Londyńska impreza obejmuje dwudniową konferencję i wizytę studyjną w najbardziej innowacyjnych firmach medialnych na świecie. Wizyta studyjna to rzadka okazja do odwiedzenia: Guardian News & Media, BBC, CNN and the Pangaea Alliance, Conde Nast International, The Economist, Dow Jones.
Specjalna oferta biletów dla członków FIPP obowiązuje do piątku 26 października (m.in. 30 procent zniżki na bilety na konferencję w Londynie). Szczegóły na stronie https://london.bigdatamedia.org/