Izba Wydawców Prasy zaprasza na webinar przygotowany przez firmę Piano, który odbędzie się w czwartek 24 lutego, o godz. 11.00.
W sytuacji, gdy nakłady prasy spadają, a reklama cyfrowa przeżywa zawirowania związane ze zmniejszeniem znaczenia plików cookies (third party data), wydawcy muszą nawiązywać bliższe relacje ze swoimi użytkownikami, aby budować nowe źródła przychodów.
Dodanie do działalności produktu subskrypcyjnego może być skalowalnym, niezawodnym i lukratywnym sposobem na odejście od modelu biznesowego uzależnionego od reklamy cyfrowej.
Podczas webinaru Piano podzieli się swoimi spostrzeżeniami na temat tego, co jest potrzebne do uruchomienia i prowadzenia udanego modelu subskrypcji cyfrowej. W oparciu o setki publikacji na całym świecie, w tym w Polsce, i bazując na doświadczeniu, strategii i technologii, przedstawione zostaną dobre praktyki pokazujące polskim wydawcom od czego zacząć i jak zrozumieć potrzeby swoich odbiorców.
Pod tym linkiem znajduje się formularz rejestracyjny do zapisu na webinar. Spotkanie online potrwa około 1,5 godziny.