Izba Wydawców Prasy wspólnie z firmą Newsifier.com zorganizowały 10 grudnia kolejne spotkanie online w cyklu przedstawiającym rozwiązania pomagające wydawcom w monetyzacji ich działań cyfrowych. Webinar był okazją do zapoznania się z CMS-em, który pomaga wydawcom zwiększać ruch z Google a jednocześnie zmniejszać zależność od Google poprzez budowanie własnej lojalnej publiczności.
Spotkanie poprowadził w j. angielskim Gerard Kijlstra z Newsifier. Pochodzący z Holandii CMS przeprowadza cotygodniowe, techniczne aktualizacje SEO, które zapewniają wydawcy 100-procentową zgodność ze zmieniającymi się wymaganiami Google Discover, jak i wyszukiwarki Google. Newsifier oferuje zaawansowane narzędzia SEO, napędzane przez AI, zintegrowane z edytorem tekstu, natywne aplikacje mobilne dla systemów iOS i Android (wdrożenie w ciągu dwóch dni) z powiadomieniami push, a także funkcję newslettera. Newsifier używa już 400 serwisów z całej Europy oraz z USA.