4 czerwca warsztat online: Dziennikarz jako marka w mediach społecznościowych

4 czerwca 2020 w godzinach 10.00 – 11.30 odbędzie się polsko-niemiecki warsztat online pt. „Dziennikarz jako marka w mediach społecznościowych” organizowany przez Polsko-Niemieckie Dni Mediów. Epidemia COVID-19 pokrzyżowała plany organizatorom dlatego Polsko-Niemieckie Dni Mediów nie odbędą się w klasycznej formie a w zamian organizatorzy proponują udział w warsztacie w formie online.

Tematem warsztatu będą media społecznościowe, które mają bezpośredni wpływ na charakter mediów tradycyjnych. Czy są dla nich wyłącznie zagrożeniem? Coraz więcej dziennikarzy decyduje się na regularne korzystanie z portali społecznościowych nie tylko w celach prywatnych, ale także zawodowych. Po co i jak istnieć w mediach społecznościowych będąc dziennikarzem? Które medium społecznościowe wybrać? I czy obecność w mediach społecznościowych to dziś kwestia wyboru, czy konieczność?

Goście warsztatu:
prof. dr Ulrike Klinger, profesorka nauk o publicystyce i komunikacji na Wolnym Uniwersytecie w Berlinie
Wojciech Orliński, „Gazeta Wyborcza”, wykładowca na wydziale dziennikarstwa i nowych mediów Collegium Civitas
Daniel Zoll, freelancer zajmujący się tworzeniem treści cyfrowych

Moderacja – Karolina Sulej

Rejestracja na stronie organizatorów www.dnimediow.org.