Ruszyły zapisy na bezpłatne szkolenie dla wydawców lokalnych od Financial Times Strategies

Ruszyła rejestracja do polskiej edycji programu Zgłębienia Tajników Cyfryzacji realizowanego przez Financial Times Strategies (realizowanego we współpracy z Google DNI). Polska edycja tego praktycznego szkolenia odbędzie się w tygodniu od 19 do 23 października. Grupą docelową są wydawcy lokalni, regionalni, ale przede wszystkim podmioty znajdujące się na początku drogi do osiągania przychodów z subskrypcji od użytkowników.

Szczegóły tego praktycznego treningu oraz zasady kwalifikacji wydawców/redakcji online można poznać na stronie https://immersion.ftstrategies.com/polski/home

Rejestracji można dokonać przez stronę formularz https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSc_W3yqXMaPU1ur_6wcyN2FnDKSnt6pHTG7CLhVsV90kkqGhA/viewform

Szkolenie organizowane przez FT Strategies to część szerszych działań finansowanych przez Google. Amerykański koncern nie chce na razie uznać generalnej zasady, iż należy płacić wydawcom za wykorzystywanie treści, unikając tego ogłasza jednak szereg programów mających cząstkowo wspierać wydawców – zwłaszcza w przenoszeniu się do świata cyfrowego, najlepiej z wykorzystaniem narzędzi Google.

Program GNI Digital Growth Program (częścią jego jest właśnie program Zgłębienia Tajników Cyfryzacji) został opracowany we współpracy z ekspertami branżowymi, w tym FT Strategies, FTI Consulting i Mather Economics oraz stowarzyszeniami branżowymi, w tym INMA, Local Media Association i WAN-IFRA.