FIPP Insider to seria webinariów dla przedstawicieli wydawców organizowana dla wszystkich zainteresowanych innowacją w mediach. Najbliższy bezpłatny webinar nosi tytuł „Jak epidemia Covid 19 wpłynęła na nawyki konsumpcji mediów i czego możemy się dowiedzieć o dystrybucji treści w świecie po Covid 19”. Będzie to rozmowa z Nikolayem Malyarovem, dyrektorem generalnym firmy PressReader oraz Stevem Chapmanem, wiceprezesem PressReader ds. współpracy z mediami.
Webinar odbędzie się we wtorek, 28 kwietnia, o godzinie 15.00. Rejestracja pod linkiem
https://zoom.us/webinar/register/6415870247105/WN_vKfNBtiKRRqrTSXFEcZvKg
Kolejny bezpłatny webinar odbędzie się już w czwartek, 30 kwietnia o godzinie 15.00. Tym razem konsultant ds. innowacji w FIPP Insider Tom Triumph opowie jak innowatorzy mogą wpływać na wszystkie aspekty działalności organizacji takich jak wydawnictwa. Odpowie też na pytanie dlaczego zbyt często innowacja jest uważana za coś, co ma zastosowanie tylko do produktów i usług.
Czwartek, 30 kwietnia o godzinie 15.00. Rejestracja pod adresem
https://zoom.us/webinar/register/4915869618192/WN_l3DOl0xQRhK3BpTrx67zRQ
Organizacja FIPP (International Federation of Periodical Publishers) jest znana z dorocznego raportu World Magazine Trends Report.