Prasa+ Siła Marki: w ciągu roku sprzedano ponad 306 mln egzemplarzy czasopism płatnych

W aplikacji internetowej Prasa+ Siła Marki opublikowano najnowszy raport z danymi o sprzedaży ogółem wszystkich czasopism płatnych (nie branżowych), kontrolowanych przez ZKDP. Suma sprzedaży ogółem dla okresu październik 2017 r. – wrzesień 2018 r., wyniosła 306 406 949 egzemplarzy.

Prasa+ Siła Marki gromadzi raporty poszczególnych tytułów prasowych zarejestrowanych w ZKDP. Raporty, które można pobrać w formacie PDF, integrują wieloźródłowe dane (ZKDP, PBC, PBI czy Facebook), a także zawierają, uzupełnione przez wydawców, podstawowe informacje o tytułach i wydawnictwach (aktualne raporty: https://www.prasaplus.pl/titlesReports).

Program został zaproponowany przez ZKDP i zrealizowany przez Związek we współpracy z PBC, IWP i PBI, jako element zainicjowanego przez Izbę programu modernizacji systemu komunikacji marketingowej wydawców w odniesieniu do działań PBC i ZKDP.

System daje także dodatkowe możliwości: tworzenia i zapisywania własnych zestawień analitycznych (dostępnych również do wygenerowania w formacie Excel) w zakładce Analizy przeglądania archiwalnych raportów. Opcje te dostępne są po rejestracji, polegającej na podaniu adresu e-mail.

Członkowie ZKDP mają możliwość zalogowania się do Prasy+ Siły Marki przy użyciu tych samych danych (loginu i hasła), których używają w systemie Teleskop online. Dostęp do danych w aplikacji jest całkowicie bezpłatny. Poniżej zamieszczamy opis funkcjonowania programu Prasa+ Siła Marki.

Prasa+ Siła Marki – aplikacja dostępna na stronie www.prasaplus.pl. Umożliwia dostęp do najważniejszych informacji i danych o tytułach prasowych zarejestrowanych w ZKDP. To platforma prezentująca różne aktywności prasy na rynku medialnym. Prasa+ Siła Marki składa się z trzech głównych działów:
Raporty tytułów link: https://prasaplus.pl/titlesReports
Analizy link: https://prasaplus.pl/samples
Wydawcy link: https://prasaplus.pl/publishers

Z Prasy+ Siły Marki może korzystać każdy, kto jest zainteresowany informacjami o rynku prasowym. System w szczególności adresowany jest do przedstawicieli domów mediowych, agencji reklamowych i reklamodawców, ponieważ w jednym miejscu gromadzi wszystkie niezbędne informacje ułatwiające decyzje o zamieszczeniu reklam. Pomoże też przedstawicielom handlowym wydawnictw w przygotowaniu prostych i przejrzystych prezentacji dla klientów.

Wersja dla użytkowników niezalogowanych umożliwia dostęp do aktualnych raportów oraz zakładki Wydawcy. Wystarczy jednak szybka rejestracja – z podaniem adresu e-mail – by móc korzystać z wszystkich funkcji. Po zalogowaniu można przeglądać archiwalne raporty, a także korzystać  z działu Analiz i tworzyć własne zestawienia. Dostęp do danych w systemie jest całkowicie bezpłatny.