Kanadyjscy internauci będą na bieżąco z najnowszymi wiadomościami dotyczącymi m.in. COVID-19 przez następny miesiąc dzięki sponsorowi – sieci Mary Brown’s Chicken & Taters. W środę 1 kwietnia grupa Postmedia ogłosiła, że rozpoczyna współpracę z Mary Brown’s Chicken & Taters, kanadyjską restauracją fast-food z 170 lokalizacjami na terenie tego kraju.
Sieć zapłaci wydawcy za miesięczny dostęp wszystkich internautów do tekstów dotychczas zamkniętych za paywallem. Informację potwierdził Jeff Barlow, wiceprezes ds. marketingu Mary Brown’s. Barlow podkreśla, że firma zdecydowała się na współpracę z Postmedia, ponieważ gazety i strony internetowe tego wydawcy to duża część krajobrazu informacyjnego Kanady oraz wiarygodne i zaufane marki.
Cześć gazet grupy Postmedia udostępnia treści w dniach od 1-15 kwietnia, inne w okresie od 16 do 30 kwietnia. Koncern Postmedia odnotował stratę 3 mln dolarów w pierwszym kwartale 2020 r. z powodu niższych przychodów z reklamy w prasie oraz niższej sprzedaży – podał BNN Bloomberg.