Izba Wydawców Prasy oraz spółka Polskie Badania Czytelnictwa zapraszają do udziału w międzynarodowej konferencji online: „Prasa dobrze widziana czyli dlaczego jakościowe treści mają znaczenie dla percepcji reklam”. Konferencja odbędzie się 2 grudnia 2021 r. w godzinach 14:00 – 17:00.
Podczas konferencji eksperci z Polski, Wielkiej Brytanii i USA opowiedzą w jaki sposób jakość treści wpływa na poziom uwagi i jakie to ma znaczenie w odniesieniu do efektywności kampanii reklamowej. Wyjaśnią w jakich kanałach mediowych uwaga osiąga najwyższą wartość, od czego zależy jej poziom oraz jaką rolę w procesie budowania uwagi odgrywa kontekst i jakościowe treści. Eksperci pokażą, w jakich sytuacjach i dlaczego reklama prasowa ma sens, jak reklamy w prasie są czytane i rozumiane oraz jak zaangażowanie czytelników wpływa na ich decyzje zakupowe.
Po wystąpieniach odbędzie się sesja Q&A, podczas której można będzie zadać dodatkowe pytania ekspertom.
– Konferencja to doskonała okazja aby poznać faktyczne korzyści i możliwości biznesowe reklamy prasowej – podkreśla – Waldemar Izdebski, prezes zarządu PBC. – Cieszymy się, że udało nam się zebrać grono tak świetnych ekspertów z dojrzałych rynków reklamowych, którzy z różnych perspektyw opowiedzą o znaczeniu jakościowych treści dla procesu budowania uwagi, o tym, jak to przekłada się na czytanie i rozumienie reklam oraz jakie to ma znaczenie w odniesieniu do efektywności kampanii reklamowej. Z pewnością ciekawe zagadnienia znajdą tu dla siebie przedstawiciele z różnych stron rynku reklamowego i prasowego – powiedział .
– Podczas konferencji podzielimy się przemyśleniami na temat tego, dlaczego dziennikarstwo jest ważne dla społeczeństwa, ludzi i marek, podkreślając rolę, jaką odgrywa dziennikarstwo i jak może zwiększyć efektywność dla reklamodawców – dodaje Niki West, Client Services & Strategy Director Newsworks.
Wydarzenie kierowane jest do specjalistów, managerów i ekspertów rynku reklamowego, którzy pracują w agencjach mediowych, agencjach reklamowych, a także do wydawców prasowych oraz reklamodawców, którzy na co dzień planują i realizują kampanie w prasie.
Partnerzy wydarzenia: Alliance for Audited Media, Izba Wydawców Prasy, Magnetic Media, Newsworks, PAMCo. Patronat medialny nad konferencją objęły: Marketing przy Kawie, Media Marketing Polska, Press, OOH Magazine.
W załączniku znajdą Państwo m.in. szczegółową agendę oraz bliższe informacje na temat konferencji. Udział w konferencji jest bezpłatny a liczba uczestników nieograniczona – dostęp możliwy jedynie dla zarejestrowanych uczestników.
Rejestracja na wydarzenie potrwa do 30.11 i dostępna na stronie PBC: www.pbc.pl/rejestracja-na-konferencje