Organizacja FIPP zaprasza na D2C Summit

FIPP zaprasza na D2C Summit organizowany we współpracy z Peninsula Strategies. Impreza będzie poświęcona modelom biznesowym opartym na subskrypcjach, które mogą stać się podstawowym źródłem przychodów dla większości firm medialnych. Program spotkań online przewidziany jest na 15-17 oraz 22-24 czerwca w godzinach od 13.00 do 18.00 czasu brytyjskiego.

Podczas D2C Summit omawiane będą m.in.:

  • Jak zbudować i rozwinąć biznes subskrypcji cyfrowych, czerpiąc ze studiów przypadku sukcesu takich marek jak The New York Times i Netflix
  • Krajobraz e-commerce, od Amazona do graczy niszowych. Co sprawia, że ten model biznesowy odnosi sukces na coraz bardziej konkurencyjnym rynku
  • Firmy takie jak Volvo budują modele członkowskie. Jak sprawić, by relacja z klientem była czymś więcej niż tylko subskrypcją, łącząc powtarzalne przychody z pakietem produktów i usług

Spotkanie D2C odbędzie się w formie wirtualnej, a sesje będą mieszanką dyskusji i prezentacji. Dla pierwszych stu osób przewidziano zniżkę – bilet w cenie 100 Euro dla członków FIPP i 200 euro bilet dla osób nie będących członkami FIPP.

Rejestracja na stronie https://registration.fipp.com/d2c-summit/