Eksperci z IESE Business School, Poynter Institute oraz PwC 4 grudnia w Warszawie będą debatować o najnowszych trendach, innowacjach oraz inicjatywach biznesowych na rynku mediów. Konferencję pod hasłem „Media Przyszłości” organizuje Polska Agencja Prasowa. Do udziału w wydarzeniu zaproszeni są menadżerowie i redaktorzy naczelni mediów ogólnopolskich i lokalnych, szefowie działów marketingu, PR i komunikacji, reprezentanci sektora nowych technologii oraz przedstawiciele instytucji i uczelni.
Konferencja ma charakter otwarty, a udział w niej jest bezpłatny. Rejestracji można dokonać na stronie https://mediaprzyszlosci.pap.pl/. Impreza odbywa się w Ms Mermaid – Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8, Warszawa
Organizowana przez PAP przy współpracy międzynarodowych ekspertów to konferencja o przyszłości mediów, kierunkach rozwoju ekosystemu informacyjnego i roli innowacji cyfrowych w komunikacji społecznej. W programie panele, warsztaty i spotkania profesjonalistów środowiska medialnego, technologicznego oraz biznesowego.