Kontynuując cykl spotkań na temat nowych technologii stosowanych w wydawnictwach Izba Wydawców Prasy zaprasza na kolejne spotkanie 22 stycznia (wtorek), o godz. 12.00.
Zaprezentowane zostaną rozwiązania firmy Outbrain – światowego lidera native advertising, który wchodzi na polski rynek. Amerykańska platforma pomaga wydawcom osiągnąć wyższe zyski z reklam natywnych poprzez inteligentne targetowanie contentu dla każdego z odwiedzających stronę internautów.
Artykuły promowane przez narzędzia Outbrain znajdują się na ponad 35.000 serwisów internetowych na świecie. Rekomendacje Outbrain docierają do ponad 87 proc. użytkowników internetu w USA.
Prezentacja (w j. angielskim) odbędzie się na ul. Foksal 3/5. Udział jest bezpłatny. Prosimy o potwierdzenie obecności – zgłoszenia do 21 stycznia włącznie (mail: sekretariat@iwp.pl), gdyż liczba miejsc jest ograniczona.