Najnowszy raport IAB Polska pt. „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce 2018 – 2019” przewiduje, że do końca tego roku wydatki na reklamę internetową osiągną 4,6 mld zł. Zgodnie z prognozami w 2019 r. kwota wzrośnie do 5,6 mld i reklama internetowa osiągnie poziom 35 proc. wszystkich wydatków reklamowych na naszym rynku.
W raporcie „Perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce 2018 – 2019” IAB Polska przewiduje, że wartość wydatków na reklamę internetową wzrośnie w br. o 13,3 proc. w stosunku do roku ubiegłego. Dla rynku reklamy ten rok jest najlepszy od 10 lat. Motorem wzrostu są internet, telewizja, a także radio. Nakłady na digital rosną najszybciej. Łączne wydatki reklamodawców wzrosły w pierwszym półroczu 2018 o 9,2 proc., a nakłady na reklamę w internecie o 14,1 proc.
Raport do pobrania na stronie https://iab.org.pl/wp-content/uploads/2018/12/Raport-IAB_Perspektywy-Rozwojowe-Reklamy-Online-w-Polsce_2018-2019-1.pdf