W środę odbył się webinar organizowany przez Polskie Badania Czytelnictwa pt.: Najnowsze trendy i nowe badania. Prasa drukowana i cyfrowa 2023/2024. Publikujemy materiały z tego spotkania, na którym eksperci rynku prasowego omówili aktualne trendy w prasie drukowanej i cyfrowej dla całej branży i wybranych segmentów prasy oraz PBC zaprezentowało nowe badania dla prasy: projekty „Total Reach 360o” dla marek prasowych oraz „Prasa w mediach społecznościowych”.
Na spotkaniu zostały zaprezentowane:
- nowe i istotne zmiany w sposobie dystrybucji prasy drukowanej oraz prasy cyfrowej
- jakie segmenty prasy pozostają w formie drukowanej a jakie cyfryzują się i dlaczego
- co wpływa na poziom cyfryzacji poszczególnych segmentów prasy
- jakie są oczekiwania i zwyczaje czytelników prasy drukowanej a jakie cyfrowej
- jaka jest unikalna rola prasy w media planie
- stosowane na świecie, a nowe w Polsce, badania pokazujące łączny zasięg marek prasowych we wszystkich formach dystrybucji treści
Pobierz prezentację w wersji PDF
Zobacz to video w YT https://www.youtube.com/watch?v=MbGabZUjxAg